Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

czesC wam wszystkim:D załozyłem dopiero tego blogosa i wiecie pierwsza notka;p ale załozylem go zeby sei z wami podzielic tym co mnie cieszy martwi gryzie smuci rozwesela i wogóle wszystkim:D W ostatnich dzionkach sie nic sie nie działo sie:D:D koniec semestru wystawione ocenki i nowe półrocze mam nadzieje ze lepsze niz poprzednie pod wzgledem ocen oczywiscie:p niestety jest cos co mnie gryzie w najblizszym czasie opuszcza mnie osoba która bardzo polubiałem przez ten rok znajomosci:( wtajemniczeni wiedza o kogo chodzi:P szkoda wielka szkoda:(:(:( osoba ta umiała zrozumiec  ludzi gdy sa w potrzebie i wogóle jest fajna ale juz niestety odchodzi od nas:(:(:( Z pozostałyuch spraw jakie mnie spotkały to np. mała kapela gorących serc w której kwestowałem z kumplem Fitkiem i kolezanka (ładną) Kasią. Wieczorkiem koncercik hiphopowca z Wielkopolski Don Guraleska, a pozniej......normalnie gwiazda wieczoru... piekne jak zawsze kolezanki pod przewodnictwem pieknej pani instruktor tanca wykonały poprostu superrr taniec a raczej układ. Wykonali go z kolegami tanczacymi break dance'a. Naprawde w skali 1-10 im daje 11:):):).

Dzisiaj poczatek tygodnia czego hyba nikt nie lubi :/ a cóż począć trzeba zyc... jeszcze 2 tygodnie nauki i upragnione ferie:D Wiem ze duzo sie nie spisałem ale nastepnym razem postaram sie o wiele wiecej napisac...

 

Tak wiec moje pozdrowienia niech przyjma:*:

Fitek,Oskar,Paula K.,Ewelina F. Ania M. oczywiscie Gabrysia wiadomo jaka:) << oraz dla Jacka Karol Argasinski, Ania Baran i cała reszta ziomali z tej mojej miejscowosci:D:) Thx za wszystkie komentarze... Pozdro:*:*:*:*:*:*

golbix : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

gosia | tamara-dawson | laska | m4ri0 | honorata | Mailing